Információk az iGlass Garanciáiról és Feltételeiről

Az iGlass üvegfóliák és tokok esetében az illeszkedési garancia csak a weboldalon megvásárolható termékekkel használva érvényesíthető.

Garanciális (jótállás körébe tartozó) szolgáltatások:

  • Rendeltetésszerű használat mellett, az üvegfólia karcolódása esetén a termék cseréje.
  • A termék selejtességéből eredő ragasztóhiba esetén a termék cseréje.
  • iGlass Pro termékeknél, ha bizonyítottan az iGlass Pro fólia használata alatt betörik a fólia alatt a kijelző, ingyen kijelzőcserét biztosítunk. (Tanfield Technika Kft.)

 

Garanciális szolgáltatások bejelentéséhez szükséges adatok:

  • Vásárlást igazoló rendelési azonosítószám, vagy számla/blokk.
  • A megfelelő elbíráláshoz szükséges kép, vagy videóanyag készítése a termékről (fólia esetében még felhelyezett állapotban).
  • A garanciával kapcsolatos probléma részleteinek ismertetése.

 

Garancia érvényesítésével kapcsolatos további információk:

  • A kimagasló ütésállóság azt jelenti, hogy az üvegfólia felfogja az erőbehatásokat és ezáltal megpróbálja megvédeni a kijelzőt.
  • A garancia nem terjed ki a hibás felhelyezésből eredő sérülésekre.
  • Az üvegfólia törése/repedése, úgy, hogy a kijelző sértetlen maradt, az garanciavesztésnek minősül, mivel az üvegfólia célja, rendeltetése az, hogy a telefont, karórát megvédje.
  • A Szolgáltató jogában áll a garanciaérvényesítés jogossága megvizsgálása érdekében a vásárolt termékkel és a készülék kijelzőjével kapcsolatos jelzett hibát megvizsgálni, felülvizsgáltatni szakszervizzel vagy független, hiteles szakértővel, melynek költségét a Szolgáltató viseli. Amennyiben a szakszerviz vagy a szakértő egyértelműen írásban kinyilatkozza, hogy a hiba a nem rendeltetésszerű használat eredménye, Szolgáltató jogosult az Ügyféltől a szakszerviz vagy a szakértő költségét követelni.
  • A kijelzőcsere garancia nem érvényes abban az esetben, ha az üvegfólia már előzetesen is sérült volt.

Ügyfél kötelezettsége az önkéntes jótállás teljesítése során annak bizonyítása, hogy a kár a Szolgáltató által forgalmazott, és megvásárolt megjelölt termék használata során keletkezett, továbbá a károsodott telefon megjelölt szervizpontokba történő elszállítása/elszállíttatása.

Szolgáltató a megjelölt önkéntes jótállást forgalmazott termékenként egyszeri alkalommal vállalja. A csereként adott termékre tehát nem vonatkozik az önkéntes jótállás. Továbbá Szolgáltató joga kivizsgálni, az Ügyfél által átadott bizonyítékok alapján, hogy a károsodás a forgalmazott termék használatának ideje alatt következett be.

Gyakran Ismételt Kérdések:

 

Mire érvényes a garancia?

Garanciánk elsősorban karcolódásra, levegősödésre, illetve a kijelző fólia (Pro)alatti törésére érvényes a vásárlástól számított egy éven át.

Mikortól él a garancia?

A vásárlás időpontjától indul a garancia.

Ha garanciálisan cserélik a termékeket, utána elölről indul a garancia?

Nem, a garanciát minden esetben az első vásárlás dátumától számítjuk.

Milyen esetben nem érvényes a garancia?

Amennyiben a készülék leesik és csak a fólia törik össze rajta, a kijelző sértetlen marad, úgy a garanciát nem tudjuk pozitívan elbírálni, hiszen a fólia elsődleges feladata, hogy a kijelzőt óvja, helyette törjön, így amennyiben a kijelző sértetlen maradt, a fólia minden esetben ellátta feladatát.

Akkor is érvényes a garancia, ha magam helyezem fel a terméket?

Természetesen igen, ezzel kapcsolatban nincs semmilyen megkötés!

 Mi kell a garancia érvényesítéséhez?

Fénykép/videó az említett problémáról, esetleírás, illetve a rendelési szám.

Hol találom a rendelési számot?

A rendelési szám a visszaigazoló e-mail jobb felső sarkában található 5 jegyű szám, mely kettős kereszttel kezdődik, de természetesen a számlán is ugyanúgy megtalálható.

Csak 20-30 centiről esett le a telefonom, mégis összetört az üvegfólia, ez miért van?

Sajnos sok esetben nem a magasság mértéke számít, hanem az esés szöge határozza meg, hogy sérül -e a fólia.

Mennyi idő alatt kapom meg a terméket?

A szállítási idő általában 1-2munkanapot vesz igénybe.

Ki szállítja ki a termékeket?

Az GLS futárszolgálata.

Kapok erről bármilyen értesítést?

Igen, a rendeléskor megadott e-mail címre minden esetben érkezik e-mail a kiszállítás napjáról, időpontjáról.

Miért nincs a csomagban számla?

Számlát mindig a rendeléskor megadott e-mail címre küldünk, tehát elektronikus formában érkezik. Amennyiben véletlenül el lett írva az e-mail cím, nem tudjuk elküldeni, így ha nem érkezett számla, érdemes felvenni a kapcsolatot velünk.

Költségtérítést kérhetek?

Nem, a kijelzőt minden esetben mi cseréljük ki.

Viszonteladóknál ugyanannyiba kerülnek a termékek, mint a weboldalon?

Nem feltétlenül, a viszonteladók maguk határozhatják meg milyen áron adják a termékeket.

A cég honlapján feltüntetett Budaörsi címen lehet vásárolni?

Nem, címünkön csak egy iroda található, vásárolni csak a webshopon vagy a viszonteladój menüpont allatt feltüntetett viszonteladóktól lehet.

Ha problémám van, kihez fordulhatok panasszal?

Az info@iglass.hu e-mail címen, illetve a +36706287874-as telefonszámon készséggel segítünk!

Ha nem iGlass tokot használok, nem fogja felnyomni a tok a fóliát?

A fóliáink a legtöbb gyártó tokjával kompatibilisek, de illeszkedési garanciát csak a saját tokunkal tudunk vállalni.