Maxcom garanciális-, és garancián túli szerviz

Garanciális szerviz (1-5 munkanap)

Minden javítási szintet lefedő szolgáltatást nyújtunk ügyfeleinek, mely lebontva az alábbi tevékenységeket tartalmazza:

L0: Készülékcsere vagy tartozékcsere, Szoftver frissítés,
L1: Alkatrészcsere (forrasztás nélkül)
L1+: Alkatrészcsere (forrasztással)

A várható átfutási/javítási idő a gyártók függvényében változhat. (1-5 nap)

Minden javítás igénybe vétele előtt kérjük, hogy gondoskodjon személyes adatainak (telefonszámok, SMS, fényképek) archiválásáról.

Szervizünk adatmentéssel nem foglalkozik, a készüléken tárolt adatokért felelősséget nem vállal!

Garancián túli szerviz

Garancián túli szolgáltatás igénybevétele esetén készülékének javításával kapcsolatban felmerülő költségekről technikusaink hivatalos árajánlatot készítenek.

Az előzetes készülékvizsgálat és árajánlat készítésének díja bruttó 5.000 Ft, mely elfogadott árajánlat esetén a végösszegből levonásra kerül.

Amennyiben az árajánlat elutasításra kerül, úgy a bevizsgálás díja felszámolásra kerül.

A hozott alkatrészek beépítését szervizünk nem vállalja.

Minden javítás igénybe vétele előtt kérjük, gondoskodjon személyes adatainak (telefonszámok, SMS, fényképek) archiválásáról.
Szervizünk adatmentéssel nem foglalkozik, a készüléken tárolt adatokért felelősséget nem vállal!

Fizikai sérülés, folyadék által sérült és jótállási időn túli javítások tartoznák a garancián túli javítások alá.

Maxcom szerviszervizelésre van szüksége?

Töltse ki az űrlapot, és felvesszük Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségei egyikén.

Elérhetőségeink:

Címünk

1092, Budapest, Ráday utca 31./J.

Telefonszámunk

Ügyfélszolgálat: +36 1 787 6439

E-mail címünk